Pe o piață cu concurență ridicată precum cea a produselor dedicate construcției de unghii, o prezentare clară a produselor și o comunicare directă, constantă, axată spre targetul propus, este modul prin care te poți diferenția în raport cu ceilalți.
Dezvoltând un nou magazin online, My Nail Store, am reușit să aducem un suflu proaspăt și plin de culoare în rândul tehnicienilor de unghii, iar întregul stil vizual și de comunicare folosit pe rețelele de socializare a fost redefinit, devenind mai aproape de clienți, concentrat pe dorințele lor.
Elisabeta Nagy, stilist-protezist de unghii și profesoară în cadrul propriei şcoli de manichiură-pedichiură din Arad, are o experiență în domeniu de peste 5 ani și numeroase premii câștigate la nivel național și internațional. Misiunea noastră, dincolo de adoptarea unei imagini atractive și moderne, a fost aceea de a crea o legătură cu publicul țintă printr-o comunicare relevantă, cu scop educativ și informativ, pentru a redefini conceptul de construcție a unghiilor tehnice, dus la rang de artă.
Primul pas a fost procesul de naming, urmat de dezvoltarea unei identități vizuale proaspete, viu-colorate, potrivită domeniului de activitate al clientei noastre, care să oglindească valorile de brand: perfecțiune, culoare, tehnică, artă. Această imagine se regăsește atât în materialele de identitate create (cărți de vizită, carduri de fidelitate), cât și în magazinul fizic My Nail Store, care a fost ulterior regândit, urmând aceeași direcție.
Ne-am concentrat atenția în mod special în mediul online, dezvoltând un nou website e-commence, sub un nou nume, cu o înfățișare și o funcționalitate îmbunătățite față de vechiul website. Pe partea de social media am reușit să adoptăm un stil unitar, elegant, cu informații pe placul publicului, ceea ce ne-a adus într-un timp relativ scurt o comunitate de peste 8.000 de fani.
Produsele diverse, beneficiile oferite, cursurile de formare și perfecționare susținute, cât și tutorialele step-by-step puse la dispoziție sunt bine structurate și scoase în evidență în noul website.
Am ales un stil de comunicare degajat și diversificat, oscilând între informații tehnice despre produse, tutoriale explicative, promovarea cursurilor de formare și perfecționare, dar și concursuri interactive cu premii sau promoții, pentru a aduce un plus de valoare în comunicarea deja existentă în mediul online în acest domeniu. Toate acestea au fost expuse printr-un design grafic unitar, plin de culoare, care completează stilul de comunicare folosit pe social media.
Printr-un mix de marketing atent formulat, am reușit să conturăm cât mai detaliat profilul clientului final, să adaptăm oferta în funcție de nevoile și așteptările acestuia și să creștem o comunitate în jurul brandului My Nail Store, care s-a dezvoltat organic într-o perioadă relativ scurtă de timp, devenind cunoscut pe piața locală.