Odată cu liberalizarea pieței energetice, o echipă de oameni tineri și ambițiosi a decis să ofere o alternativă la modalitatea convențională de furnizare a energiei electrice, inițiativa luând naștere sub forma unei companii numite Inversolar Energy. Deja plasată în contextul unei concurențe acerbe cu sistemul convențional de furnizare a energiei, misiunea companiei s-a dovedit a fi și mai dificilă, datorită faptului că serviciile erau puțin cunoscute de către piața țintă. Pentru a-și atinge obiectivele, compania trebuia să comunice eficient și să își facă vocea cunoscută.
La auzul cuvintelor „piață de energie electrică”, în imaginația noastră își fac loc puține elemente de ordin vizual. Dar energia și felul în care găsim noi modalități de a o exploata și o produce eficient țin de viitor. Iar viitorul pentru Inversolar Energy a însemnat o identitate de brand modernă, construită din culoare, iconografie și linii moderne, și completată de imagini vii.
Ca primă voce a identității corporatiste a Inversolar Energy, website-ul întrunește două aspecte majore: aspect și funcționalitate. Prima a fost construită prin crearea unui design fidel valorilor companiei, iar cea de-a doua prin studierea elementelor necesare în raport cu clienții și instituțiile colaboratoare.
Axată pe o poziționare eficientă, armonizarea imaginii și creșterea vizibilității, strategia de brand creată pentru Inversolar a îmbinat activitatea în social media cu o prezență atractivă și eficientă în materialele de comunicare tipărite ale companiei. Website-ul, promovat prin intermediul platformei Google AdWords a completat acest demers, iar eforturile au fost răsplătite treptat prin interesul ridicat arătat de către persoanele care au interacționat cu brandul în aceste medii.
Un domeniu atât de puțin cunoscut pentru segmentul vizat de companie are nevoie de o abordare diferită, iar conținutul și ușurința cu care acesta este asimilat sunt vitale. Aceste necesități au dat naștere stilului abordat în broșurile despre serviciile companiei, unul minimalist, adus la viață de ilustrație și iconografie.
Un domeniu atât de puțin cunoscut pentru segmentul vizat de companie are nevoie de o abordare diferită, iar conținutul și ușurința cu care acesta este asimilat sunt vitale. Aceste necesități au dat naștere stilului abordat în broșurile despre serviciile companiei, unul minimalist, adus la viață de ilustrație și iconografie.