Clienții noștri sunt oameni care înțeleg importanța gestionării corespunzătoare a unui brand. Deși lucrurile par simple la prima vedere, abordarea modernă presupune îmbinarea mai multor discipline care presupun cunoștinte vaste, imposibil de adunat de către o singură persoană. Este nevoie de o echipă de specialiști, o „armată multidisciplinară de oameni, fiecare cu superputerile sale”, care să inspecteze în mod continuu toate colțisoarele comunicării și să vadă unde lucrurile se opresc sau ar putea fi îmbunătățite. De cele mai multe ori pentru un client ne ocupăm de tot pachetul: branding, website, social media și marketing. Facem o mulțime de tipuri de servicii diferite, despre care vrem să îți povestim cât mai mult. Dacă vrei să ne cunoști, aruncă o privire aici!
Este convenabil să ai în aceeași echipă specialiști în marketing, designeri, developeri și copywriteri, care acoperă nevoile unei companii pe partea de imagine și promovare modernă. Practic, nu trebuie să te preocupe că ar fi ceva ce compania ta are nevoie și nu putem face. Cel mai mare plus este că oamenii din agenție cunosc brandul, își fac treaba respectând același stil vizual și astfel nu se ajunge ca website-ul, materialele de print și Facebook-ul să pară a fi din povești diferite.
Am pus la punct un proces care să le permită clienților noștri să economisească timp, dar și să evite transmiterea informațiilor între tabere diferite, ceea ce cauzează mult stress. E mai simplu de comunicat cu un singur account manager care se ocupă mai departe ca taskurile să se rezolve, decât cu freelanceri sau specialiști din două-trei companii diferite. Din moment ce toți oamenii care se ocupă de un brand sunt sub același acoperiș, ei lucrează mai bine împreună, economisesc timp și evită erori de comunicare ce duc la greșeli costisitoare.