Faci campanii PPC? Ține cont de aceste 3 aspecte importante

Campaniile Pay-Per-Click (PPC), sau reclamele plătite, sunt un instrument eficient pentru a-ți crește vizibilitatea, a atrage clienți noi și a genera vânzări. Diverse platforme oferă acces la acest tip de reclame plătite, platforme precum Google, Facebook, YouTube, TikTok și multe altele. Totuși, acest tip de reclamă poate fi o investiție riscantă. Chiar dacă te ajută […]

Structura unei campanii PPC de succes

Campaniile PPC (Pay-Per-Click) sunt esențiale pentru orice afacere care dorește să atragă clienți noi și să își crească vânzările. Fie că ești la început de drum sau ai deja un brand consacrat, parteneriatul cu o agenție de PPC poate transforma o campanie din una obscură într-una de succes. În continuare vom explora procesele de pre-campanie, […]

Sezonul Vânzărilor 2024

Sezonul sărbătorilor, cu evenimente precum Halloween, Black Friday sau Crăciun, reprezintă o oportunitate excelentă pentru afacerea ta de a atrage noi clienți, de a crește vânzările și de a-ți consolida relația cu clienții existenți. Însă, pentru a profita la maximum de aceste oportunități, este esențial să ai o strategie de marketing bine definită, care să […]

Identitatea de brand: fundamentul succesului

„…Normal că îi știe toată lumea, doar au un brand puternic!” – o afirmație pe care o auzim des, dar ce înseamnă concret? Un brand puternic este construit pe o fundație solidă: identitatea sa. Aceasta este modul în care ești perceput de publicul țintă și joacă un rol esențial în succesul tău pe termen lung. […]

Timișoara, orașul în care brandurile prind viață

Timișoara vibrează cu oportunități, iar anul 2023 este exemplul perfect. Cele 2331 de evenimente pregătite pentru oraș de către instituții și organizații cu ocazia Capitalei Culturale Europene au strâns peste 1,5 milioane de participanți și mai mult de 14 milioane de vizite în centrul orașului. Această efervescență culturală și economică a pus orașul pe harta […]

Promisiunea de brand este o extensie a poziționării de brand. Dacă poziționarea de brand reprezintă tipul de pământ pe care dorim să cultivăm o plantă, care să crească și să ajungă la maturitate, promisiunea de brand este rodul acelei plante – acele beneficii datorită cărora produsele sau serviciile sunt dezirabile.

Cât costă un website?

Scurt manual pentru antreprenori, web designeri și toți cei interesați de modalitatea corectă de dezvoltare a unui website, în materie de cost și etapizare.

Cum lucrezi eficient cu agenția de marketing?

Mic tratat de comunicare cu agenția de marketing pentru antreprenori. Vezi cum și de ce e important să comunici eficient cu colaboratorii tăi și să conturezi o imagine adecvată companiei tale.

A fost odată ca niciodată un brand…

În povestea brandului, agenția este un fel de balaur cu 5 capete care s-a săturat să răpească prințese și s-a reprofilat pe rezolvat probleme.