Nu suntem cea mai bună agenție, nu avem rafturile pline cu premii prea grele pentru a o lăsa pe doamna care face curățenie să le atingă și nu credem că le știm pe toate. Tocmai de aceea, considerăm că cel mai important e să cunoști omul cu care urmează să lucrezi, să înțelegi nevoile lui și ale clienților săi și doar apoi să începi să trasezi direcțiile pe tablă.
Aceasta e mentalitatea care ne-a permis să învățăm cum să ne alegem ochelarii de vedere, să știm cum să diferențiem un vin mediu de unul premium și multe alte lucruri utile pentru noi ca oameni, ca profesioniști. Nu am fi reușit asta fără ajutorul clienților noștri alături de care am lucrat în ultimii 12 ani.
De făcut, facem o mulțime de lucruri ce țin de marketing, design și web development, pentru că la urma urmei la asta se rezumă munca unei agenții – să aibă oamenii care să îi permită să facă de toate.
Ilustrații, strategie de marketing, social media, SEO sau website-uri sunt doar unele din lucrurile cu care ne ocupăm timpul în mod productiv. Ne place să găsim povestea brandului și să o spunem cât mai bine prin cuvinte și grafică, să o plasăm pe canalele potrivite și la final, după ce amestecăm toate ingredientele să facem un mix de marketing de toată frumusețea.
Un lucru în care nu credem și nu am crezut niciodată este că putem face treabă doar bazându-ne pe un brief, fără a avea input din partea clientului în fiecare etapă de lucru. Nu funcționează așa. Da, înțelegem că al nostru client are un milion de lucruri pe care trebuie să le facă într-o zi, însă fără feedback valoros în timp util, nu vom putea nici noi să ne facem partea. Doar printr-o colaborare strânsă între noi și echipa clientului putem să facem lucrurile o dată și bine.
Și uite așa, toată lumea e fericită.