Distribuitorii de sisteme de implanturi dentare din România au misiunea de a capta interesul medicilor stomatologi și de a crește gradul de adopție al tehnologiilor furnizate de mărci globale de renume din domeniu.
Prezența pe o astfel de piață presupune abilitate, credibilitate și o diferențiere puternică față de ceilalți concurenți. Accentul se pune pe identificarea nevoilor medicilor și contactul permanent cu aceștia, iar acest aspect poate fi îndeplinit doar dacă produsule, serviciile și compania sunt absolut memorabile.
Când reprezinți unii dintre cei mai importanți furnizori din domeniul implantologiei, identitatea vizuală trebuie să fie de top. Iar când contribui la dezvoltarea unei ramuri cum este cea a implantologiei, misiunea de a informa și educa medicii obligă la o comunicare clară, precisă și eficientă.
„Aproape de perfecțiune” – sloganul companiei, a determinat conducerea acesteia să încerce să comunice, să se diferențieze și să arate mai bine. Aceste obiective au stat la baza colaborării cu Rainfall, care continuă de peste 4 ani, iar din această colaborare a luat naștere unul dintre cele mai atractive branduri din domeniul implantologiei.
Începută cu un redesign de logo, transformarea Artis s-a întins pe toate planurile, de la prezența la târguri și evenimente, la instrumentele de vânzare. Am redefinit și înfățișarea virtuală a companiei prin pagina de Facebook și websiteul.
Misiunea unui partner este de a ușura activitatea colaboratorilor săi. Artis a excelat la acest capitol prin oferirea către medici a unui instrument de programare a consultațiilor, iar Rainfall a fost ales pentru crearea lui. Funcționalitatea complexă și estetica planner-ului l-au făcut un cadou apreciat și un mijloc important de promovare a brandului.
Cursuri și congrese, ce au toate acestea în comun? Elementul social. Am creat prezența și vocea Artis în social media cu scopul de a-i angrena pe medicii care participă la evenimente, de a-i informa pe aceștia de noutățile din oferta Artis și din domeniul stomatologic.
O identitate unitară și bine conturată pe toate planurile, care a permis diferențierea de competiție și întărirea poziției de lider de piață, un website modern, atractiv și ușor de folosit și o prezență corectă în sfera rețelelor de socializare sunt punctele forte ale colaborării cu Rainfall.