Am acceptat provocarea de a reînnoi identitatea vizuală pentru SIF Banat-Crișana, una dintre cele mai respectabile companii de investiții financiare în România. O sarcină importantă a fost elaborarea unui trademark modern, ce inspiră încredere și siguranță, reflectând calitatea serviciilor, experiență, durabilitate, forță și stabilitate, caracteristici asociate cu semnul leului.
Rainfall a dezvoltat o soluție complexă privind identitatea vizuală, ce include materiale identitare și un website modern, create pentru îmbunătățirea comunicării interne și externe. Imaginea nouă a fost integrată în urma unei strategii de brand corelată cu viziunile companiei, care reprezintă forță și putere, nu doar prin rolul său important pe piața financiară în România, ci și prin imaginea modernă prin care se reprezintă.
„Aș vrea să mulțumesc echipei Rainfall pentru felul grozav în care a decurs procesul de reînnoire a identității vizuale a SIF Banat-Crișana. Nu a fost un demers ușor și sunt încântat pentru alegerea făcută, fapt care a dat curs acestei colaborări productive. Nou dobândita identitate vizuală, respectiv noul logo și noul website, transmit mult mai bine valorile brandului SIF Banat-Crișana: performanță, încredere, forță.”
Claudiu Horeanu
PR Specialist – SIF Banat-Crișana