mobile-header-paulas-choice-social-media-management
Paula’s Choice
Paula’s Choice

Accent pe îngrijirea corectă a pielii

Am contribuit la sporirea brand awareness-ului online pentru brandul de cosmetice american Paula's Choice, dezvoltând în special comunitatea de pe social media.

Paula’s Choice este în momentul de față unul dintre cele mai apreciate branduri de cosmetice din blogosfera românească. Acest lucru se datorează în primul rând faptului că produsele sunt de o calitate superioară, iar noi am mers tot timpul pe o comunicare sinceră a ceea ce aceste pot să facă pentru piele. Ne-am axat foarte mult pe educarea publicului în privința îngrijirii pielii și am menținut o comunicare constantă cu fanii de pe social media, ceea ce se reflectă prin faptul că Paula’s Choice România are cea mai mare comunitate pe Facebook, după Paula’s Choice SUA.

Rezumat

  • Social media
  • Newsletter
  • Design grafic
  • Website design
  • SEO
catalog

Obiectivul: creșterea brand awareness-ului Paula's Choice în România

În 2013, brandul Paula’s Choice apăruse de puțin timp pe piața din România, iar cea mai mare problemă cu care se confrunta era lipsa notorietății. Chiar de la început s-a dorit ca prezența online să fie cât mai extinsă, site-ul să atragă mai mulți vizitatori, iar brandul să aibă o activitate crescută pe social media.

Social media

Am creat diverse categorii de postări care să înglobeze tipurile de informații pe care Paula's Choice le distribuie în social media. Designul acestor postări a fost creat în concordanță cu stilul vizual al brandului, stil care s-a extins și la nivelul site-ului, al newsletterelor și al materialelor de print.

  • paulas-choice-facebook-1
  • paulas-choice-facebook-9
  • paulas-choice-facebook-8
  • paulas-choice-facebook-7
  • paulas-choice-facebook-6
  • paulas-choice-facebook-5
  • paulas-choice-facebook-4
  • social-media-postare-reducere-paulas-choice-rainfall

Procesul

Deși site-ul a trebuit să urmeze stilul tuturor site-urilor Paula’s Choice de la nivel internațional, am realizat un redesign al homepage-ului, al blogului și al altor elemente de pe site, astfel încât să se adapteze mai bine stilului vizual al brandului.

paula-schoice-web-safari-browser

De-a lungul timpului, designul newsletterului a trecut prin diverse transformări, evoluând spre un stil conform noului stil vizual al brandului Paula’s Choice.

newsletter-paulas-choice-rainfall

Rezultate

La începutul colaborării noastre, pagina de Facebook a Paula’s Choice România era printre cele mai mici pagini ca mărime ale brandului la nivel internațional, acum a ajuns să fie a 2-a ca mărime după pagina Paula’s Choice SUA. De asemenea, site-ul avea un trafic destul de mic acum câțiva ani, însă printr-un redesign al acestuia și prin variatele acțiuni de digital marketing la care am apelat de-a lungul timpului, am reușit să creștem traficul și rata de conversie la un nivel mediu pentru un site de e-commerce din domeniul cosmeticelor, în România.