Paula’s Choice este în momentul de față unul dintre cele mai apreciate branduri de cosmetice din blogosfera românească. Acest lucru se datorează în primul rând faptului că produsele sunt de o calitate superioară, iar noi am mers tot timpul pe o comunicare sinceră a ceea ce aceste pot să facă pentru piele. Ne-am axat foarte mult pe educarea publicului în privința îngrijirii pielii și am menținut o comunicare constantă cu fanii de pe social media, ceea ce se reflectă prin faptul că Paula’s Choice România are cea mai mare comunitate pe Facebook, după Paula’s Choice SUA.
În 2013, brandul Paula’s Choice apăruse de puțin timp pe piața din România, iar cea mai mare problemă cu care se confrunta era lipsa notorietății. Chiar de la început s-a dorit ca prezența online să fie cât mai extinsă, site-ul să atragă mai mulți vizitatori, iar brandul să aibă o activitate crescută pe social media.
Deși site-ul a trebuit să urmeze stilul tuturor site-urilor Paula’s Choice de la nivel internațional, am realizat un redesign al homepage-ului, al blogului și al altor elemente de pe site, astfel încât să se adapteze mai bine stilului vizual al brandului.
De-a lungul timpului, designul newsletterului a trecut prin diverse transformări, evoluând spre un stil conform noului stil vizual al brandului Paula’s Choice.
La începutul colaborării noastre, pagina de Facebook a Paula’s Choice România era printre cele mai mici pagini ca mărime ale brandului la nivel internațional, acum a ajuns să fie a 2-a ca mărime după pagina Paula’s Choice SUA. De asemenea, site-ul avea un trafic destul de mic acum câțiva ani, însă printr-un redesign al acestuia și prin variatele acțiuni de digital marketing la care am apelat de-a lungul timpului, am reușit să creștem traficul și rata de conversie la un nivel mediu pentru un site de e-commerce din domeniul cosmeticelor, în România.