Maschio Gaspardo este una din principalele companii producătoare de utilaje agricole din lume, iar din 2003 a pătruns și pe piața din România, înființând în județul Arad chiar și o fabrică de producție. Pentru a se adapta la piața autohtonă, Maschio Gaspardo a trebuit să găsească o strategie de marketing proprie, pliată pe specificul pieței din România.
Maschio Gaspardo a apelat la noi în 2009 pentru a lucra la definirea stilului vizual, creșterea notorietății brandului în România și pentru susținerea strategică în activitățile de marketing. Cele mai mari probleme cu care compania se confrunta erau reprezentate de lipsa consistenței în comunicarea de brand și faptul că nu era foarte cunoscută pe piața agricolă din România.
Am început prin a crea strategia de brand și a face un redesign al materialelor de promovare astfel încât comunicarea de brand să fie consistentă, să evidențieze valorile de brand – tradiție, calitate și fiabilitate – iar în același timp să scoată în evidență produsele. Printre altele, am creat machete de presă, flyere, pliante, bannere și roll-up-uri dedicate pentru campaniile desfășurate de-a lungul anilor.
Pe partea de online, am realizat ceea ce niciun alt producător de utilaje agricole din România nu a reușit – să creștem cel mai mare brand agricol în social media. Pagina de Facebook a ajuns să depășească 22.000 de fani, fiind în continuă creștere. Comunicare în social media s-a axat pe promovarea de utilaje agricole, a evenimentelor și târgurilor și a informațiilor relevante din domeniu agricol.
Colaborarea nostră se menține începând din 2009 mulțumită rezultatelor foarte bune. În România, cererea pentru utilaje agricole Maschio Gaspardo a crescut atât de mult încât în 2013 a ajuns să fie lider de piață și să obțină aprobarea pentru înregistrarea la OSIM a sloganului „Producătorul numărul 1 de utilaje agricole din România”.