13 se dovedește a fi un număr norocos, deoarece atâtea logo-uri au fost selecționate anul acesta de către LogoLounge (www.logolounge.com), una dintre cele mai prestigioase publicații online de design și branding, să apară în cea mai recentă carte, LogoLounge Book 10. Mai mult, un logo creat de echipa noastră a ajuns în LogoLounge Trends Report 2017, lista celor mai proeminente identități vizuale create în ultimul an, fiind selectat din peste 250.000 de alte sigle.
Echipa Rainfall se mândrește cu o astfel de distincție, fiind un semn clar că și în vestul României se pot crea logo-uri vizibile, care sunt apreciate și setează trenduri la nivel mondial. Pentru companiile care ne-au ales ca parteneri, există astfel siguranța că personalitatea brandului va fi reflectată în identitatea creată și în plus, au șansa ca brandurile lor să fie premiate de organizații importante, cum este LogoLounge.
Prin pasiune, evident, dar ce înseamnă acest lucru? Pentru echipa condusă de către Zoli Fodor-Doba, lead brand designer și Dalibor Vasiljevic, brand strategy director, înseamnă research temeinic, muncă repetată până la perfecțiune, exigență și bineînțeles, investiția în cunoștințele proprii și experiența de peste 13 ani, la care se adaugă un schimb vast de informații cu clientul până când acesta simte că rezultatul îl reprezintă în totalitate.
De la identitatea unui brand de vinuri, la cea a unei companii europene care vinde și recondiționează calorifere vintage, lista celor 13 identități arată de asemenea diversitate, creativitate și nu în ultimul rând, o înțelegere a nevoilor clienților noștri.
În cele ce urmează, trecem în revistă cele 13 logo-uri selectate, dar și partenerii noștri care au avut încrederea că rezultatul tuturor strategiilor și ideilor este unul de valoare, recunoscut la nivel internațional.