Regulamentul campaniei promoționale “Free trial”

Art.1 Organizatorul campaniei promoționale

1.1.  Campania promoțională “Free Trial – 14 zile gratuite la campanii PPC” („Campania Promoțională”) este organizată de SC STONE SOUP TECH SRL, persoană juridică română, cu sediul în București, Sector 1, Str. Mihail Moxa, Nr. 12, Romania, cod fiscal 34212849, JJ40/2927/2015, subscris și vărsat integral (“Organizatorul”).

1.2.  Regulamentul oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din Romania, urmând a fi disponibil pe site-ul https://www.rainfall.ro/  pe toată perioada de desfășurare a Campaniei Promoționale.

1.3.  Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment oricare din condițiile stabilite în prezentul Regulament în perioada desfășurării Campaniei Promoționale, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări.

Art.2 Denumire. Durată. Locul desfășurării

2.1.  Campania promoțională poartă denumirea “Free Trial – 14 zile gratuite la campanii PPC”.

2.2.  Campania promoțională se desfășoară în perioada 19.07.2024, ora 0:00 – 31.08.2024,ora 23:59, pe website-ul  https://www.rainfall.ro/ .    

2.3.  Promoția este valabilă numai în limita locurilor disponibile (5 locuri pe lună) la prezenta Campanie Promoțională.

Art.3 Termenii Campanie Promoționale

3.1.  Obiectul Campaniei Promoționale îl reprezintă serviciile de mentenanță și optimizare ale campaniilor pay-per-click din platformele digitale Google Ads, Meta Ads sau LinkedIn Ads, în limita a unei campanii deja existente per maxim doua platforme de advertising sau în limita unei singure campanii create de la zero în limita a unei singure platforme de advertising (denumit în continuare în mod individual “Obiectivul Campaniei Promoționale” și în mod colectiv „Obiectivele Campaniei Promoționale”), în condițiile menționate în prezentul Regulament.

Art.4 Modul de desfășurare al Campaniei Promoționale

4.1.  Participanții pot să se înscrie folosind formularul de pe pagina https://www.rainfall.ro/campanii-ppc/ .

4.2.  Doar participanții eligibili vor fi contactați în vederea implementării de servicii de optimizare/mentenanță/creare campanii de advertising digital.

4.3.  Suma investită în platformele de advertising este suportată în procent de 100% de către participanți.

4.4Pentru motive întemeiate, Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica numărul locurilor disponibile pe lună.

4.5.  Participanții răspund de corectitudinea datelor introduse.

4.6.  Organizatorul poate crea, în vederea optimizări campaniilor, până la 3 bannere statice (1200×1200 px,1200×628 px, 960×1200 px), drepturile pentru imaginile create se vor transfera participanților doar în cazul extinderii contractuale după perioada de 14 zile de mentenanță/optimizare/creare de campanii de advertising plătite.

Art.5 Dreptul și condițiile de participare

5.1.  Participanții eligibili trebuie să dețină cel puțin un cont de advertising digital (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads).

5.2.  Participanții trebuie să demonstreze existența unei structuri corecte de urmărire de evenimente relevante (event tracking) pentru a fi eligibili.

5.3.  Participanții pot fi doar persoane juridice, cu o vechime a entității juridice de cel puțin 6 luni de la creare, până în prezent.

5.4.  Participanții eligibili trebuie să facă parte doar din industrii care se pretează advertisingului digital. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude participanții din industrii ne-eligibile (ex. industria pornografică, industria drogurilor cu caracter recreațional, s.a.)

5.5.  În vederea implementării de servicii de mentenanță/optimizare/creare de campanii de advertising pe platformele digitale, participanții vor acorda acces de editor către platformele digitale, după anunțarea alegerii acestora.

5.6.  Participanții eligibili vor fi anunțați prin intermediul adresei de email/numărului de telefon la interval de câte două săptămâni, în perioada 01.07.2024, ora 0:00 -20.09.2024,ora 23:59.

5.7.  Organizatorul va stabili un call de maxim o oră cu participanții eligibili în vederea agreării strategiei propuse, pe durata celor două săptămâni.

5.8.  După finalizarea perioadei de mentenanță/optimizare/creare de campanii de advertising neplătită, participanții eligibili vor primi un raport scurt în vederea analizării performanței modificărilor implementate.

5.9.  Organizatorul își rezervă dreptul să șteargă, să oprească sau să modifice campaniile optimizate după finalizarea celor 14 zile de mentenanță/optimizare/creare campanii Google Ads/LinkedIn Ads/ Meta Ads dacă participantul nu dorește extinderea cu o perioadă contractuală de servicii plătite pay-per-click.

Art.6 Protecția datelor cu caracter personal

6.1.  Participarea la Campania Promoțională implică acceptarea expresă de către participanți ca datele lor personale să fie stocate și prelucrate de Organizator în vederea desfășurării Campaniei Promoționale și pentru potențiale informări ulterioare din partea acestuia.

6.2.  În cadrul Campaniei Promoționale, Organizatorul va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)  Nume și prenume;

(ii)  Adresa de email;

(iii)  Număr de telefon;

(iv)  Oraș;

6.3.  Datele cu caracter personal ale participanților la Campania Promoțională vor fi prelucrate pentru organizarea şi desfășurarea Campaniei Promoționale.

6.6.  Datele cu caracter personal ale participantilor vor fi stocate potrivit politicii Organizatorului de prelucrare a datelor personale, disponibilă pe https://www.rainfall.ro/  la adresa https://www.rainfall.ro/politica-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal-si-confidentialitatea-datelor/.

Art.7 Litigii

7.1.  În cazul unor eventuale dispute apărute între Organizator și participanții la Campania Promoțională, acestea vor fi mai întâi soluționate pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, orice litigiu va fi înaintat spre rezolvare instanțelor judecătorești competente.

Art.8 Dispoziții finale

8.1.  Organizatorul își rezervă dreptul de a întrerupe Campania Promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, fără a putea fi atrasă, în acest caz, răspunderea acestuia, cu informarea prealabilă a participanților prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe website-ul https://www.rainfall.ro).  

8.2.  Organizatorul îşi rezervă dreptul de a anula prestarea de servicii.

8.3.  Organizatorul şi participanții sunt de acord să se conformeze şi să respecte prevederile prezentului Regulament. Astfel, pentru a putea participa la promoție, participanții sunt obligați să respecte prevederile prezentului Regulament.

8.4.  Orice contestatie având ca obiect Campania Promoțională poate fi formulată în scris şi depusă la adresa situată în Arad / Strada Gheorghe Lazăr 35 Județul Arad, România sau la următoarea adresa de email: hello@rainfall.ro.

8.5Toate prevederile referitoare la fraudă, menționate pe website-ul https://www.rainfall.ro/ sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea promoției, iar tentativa de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor abilitate.

8.6.  În cazul în care există situații de fraudă identificate, Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda serviciile de optimizare/mentenanță/creare campanii de advertising și de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a opri campanii fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.