Brandul este o poveste spusă frumos, într-o zi de iarnă, lângă un calorifer cald și cu un ceai fierbinte în mână. În povestea brandului, agenția este un fel de balaur cu 5 capete, care s-a săturat să răpească prințese și s-a reprofilat pe rezolvat probleme.
Așadar, unul din capetele balaurului nostru s-a pus să rezolve partea de strategie și să îl consilieze pe regele brand cum să fie, cum să vândă, ce să zică și unde să investească. Al doilea a ales să îi pregătească „hainele”, să-i facă un logo croit special pe dimensiunile lui, să-i pregătească o garderobă tipărită și una digitală, astfel încât regele brand să aibă un stil vestimentar ușor de recunoscut, să fie consecvent și să nu se facă niciodată de rușine că e demodat.
Mai departe, al treilea dintre capete s-a pus pe treabă zi și noapte și i-a făcut brandului un website cu care să se mândrească. Al patrulea cap de balaur s-a ocupat ca brandul să aibă un site ușor de găsit pe Google de toți oamenii din regat, care au nevoie de serviciile și produsele regelui. A luat site-ul, a făcut descrieri frumoase, cărări presărate cu keywords și meta descrieri, astfel ca mai marele Google să navigheze ușor prin apele învolburate ale site-ului.
Toate acestea nu au fost de-ajuns; al 5-lea cap al balaurului s-a apucat serios să răspândească vestea că brandul e rege pe Facebook, Instagram și Twitter. A ajuns chiar să trimită newslettere și comunicate de presă pentru asta.
Lumea din toate regatele a început să vorbească, să interacționeze cu el și să cumpere. Brandului a început să îi placă să fie faimos în societate, să interacționeze cu restul lumii, să aibă o voce care e auzită. Astfel, regele brand a ajuns să câștige și încrederea locuitorilor din celelalte regate, iar povestea noastră și-a găsit happy-end-ul inevitabil. Că așa-i în povești.
Cât despre balaur…să zicem că o duce bine, chiar dacă ale sale capete se mai încâlcesc între ele. :)