START Group înglobează benzinăriile START, cardul de flotă InstaCard și carburantul aditivat OptiMAX GPL, astfel că cea mai mare provocare pentru noi a fost să creăm câte o identitate distinctă pentru fiecare dintre acestea, dar care să aibă totuși multe puncte comune și să creeze un sentiment de unitate bine definit.
Benzinăriile START, un nou jucător pe piața carburanților din România, se poziționează ca o benzinărie express în cadrul căreia șoferii găsesc strictul necesar pentru călătorie. Produsele oferite de către aceasta sunt unele de calitate premium la un preț avantajos.
Cea mai mare provocare a fost să introducem publicului larg noul concept de benzinării express, amplasate în parcările centrelor comerciale. Astfel, am construit întreaga comunicare de brand în jurul ideii de „la îndemână”, care să exprime în același timp și încredere, subliniind mereu avantajele pe care le aduce acest concept și beneficiile pe care le oferă șoferilor.
Lanțul benzinăriilor START numără în prezent puțin peste 20 de stații în întreaga țară, mai multe stații fiind în plin proces de construcție. Obiectivul START Group este de a dezvolta 80 de benzinării și 200 de stații GPL funcționale, pe întreg teritoriul României.
Rainfall se implică activ în acest proces prin implementarea de campanii naționale și locale, menite să crească notorietatea brandului și încrederea șoferilor cu privire la produsele și serviciile furnizate de acesta.