Laboratorul Gammamed a luat naștere din necesitatea de a oferi pacienților o alternativă superioară sistemului de stat. Clinica de diagnostic imagistic dorește să așeze în același context performanța examinărilor hibride moderne cu o ambianță primitoare și relaxantă.
Aparatura hibridă SPECT/CT utilizată de Gammamed combină metodele diagnostice radiologice și cele ale medicinei nucleare, pentru diagnostice și tratamente corecte și complexe.
Pentru a primi cum se cuvine pe piață o nouă clinică de medicină nucleară, a fost necesară o pregătire pe măsură, care să o facă accesibilă pentru public și ușor de perceput, oferind în același timp un grad ridicat de încredere. Grija pentru oameni, profesionalismul și exigența se reflectă în fiecare aspect și detaliu care alcătuiesc Gammamed. Cu aceste valori în minte, am conceput întreaga identitate vizuală a brandului, pe care am transpus-o în mod creativ în fiecare material produs.
După auditul inițial de brand, am început să conturăm o identitate potrivită, bazată pe culori vii, pe care am însuflețit-o prin ilustrații și iconițe specifice domeniului medicinei nucleare. De asemenea, întreaga semnalistică interioară a clinicii a fost bazată pe aceste elemente grafice personalizate.
Am îmbinat această identitate cu stilul de comunicare ales atât în mediul online, cât și offline. Prin website-ul dinamic și broșura de prezentare create, alături de alte materiale explicative (pliante, flyere), am urmărit ca imaginea companiei și serviciile oferite să fie mai ușor transmise către potențialii clienți (medici sau pacienți), iar aceștia să interacționeze cât mai ușor cu personalul clinicii.
Cu o strategie bine gândită și o imagine atent pusă la punct, Gammamed a inaugurat recent clinica din Cluj-Napoca. Personalul calificat începe să răspundă tot mai multor solicitări din partea medicilor, care își programează cu încredere pacienții pentru investigații de specialitate.