mobile-header-za-identitate-vizuala-redesenata
ZA Logistic
ZA Logistic

Imagine plină de viață pentru un distribuitor de utilaje agricole

Printr-o identitate vizuală redefinită și o strategie de brand adaptată atât mediului online, cât și celui offline, am reușit să repoziționăm pe piață distribuitorul de utilaje agricole Z&A Logistic.

Z&A Logistic este o companie fondată în 2007, care vine în sprijinul agriculturii moderne prin oferirea unui pachet complet de utilaje agricole de ultimă generaţie, de la prelucrarea solului până la recoltat. Firma de origine italiană are un portofoliu vast, comercializând utilaje și produse agricole de la producători internaționali renumiți, cu ajutorul cărora a reușit să își consolideze poziția pe piață.

Rezumat

  • Rebranding
  • Strategie de brand
  • Website
  • Social media
  • Copywrite
  • Print production
za-pasiune-pentru-agricultura
za-logistic-short-logo

Provocarea

Având ca principal atu profesionalismul şi experienţa unei echipe ce activează de mai bine de zece ani în domeniul tehnicii agricole, obiectivul principal al Z&A Logistic a fost cucerirea pieţei printr-un pachet complet de servicii de consultanţă tehnică şi financiară, vânzări de utilaje agricole și piese de schimb, precum și suport service.

za-cartile-de-vizita

Procesul

După reîmprospătarea logo-ului într-o formă mai prietenoasă, inspirat din formele naturii, ne-am axat pe dezvoltarea unei comunicări de brand care să vină în completarea noii imagini. Am creat diverse materiale de prezentare folosite în cadrul companiei, precum cărți de vizită, mape, foi cu antet, bloc notes-uri, piese vestimentare personalizate (cămăși, tricouri, șepci), dar și materiale informative pentru târguri și expoziții (flyere, pliante, catalog de produse).

za-pliant

O nouă imagine a fost adoptată și în mediul online, printr-o interfață nouă a site-ului și o funcționalitate îmbunătățită. Produsele comercializate au fost mult mai bine evidențiate și clasificate, fiind actualizate în permanență, conform stocului disponibil. Acest lucru a ajutat la atragerea de noi clienți și a îmbunătățit relația cu aceștia, la nivel național. În prezent, lucrăm la dezvoltarea site-ului și în limba maghiară, ceea ce reprezintă o oportunitate reală de a cuceri noi piețe.

za-logistic-site-rainfall

Cu o prezență constantă în mediul online, în special prin social media, cât și în mediul offline, aproape de clienți, am reușit să facem din Z&A Logistic un brand accesibil, să îl plasăm în mijlocul oamenilor, printr-o comunicare specifică de brand și o abordare prietenoasă, dar totodată profesionistă.