mobile-header-cozacone-branding-fotografie-strategie
Cozacone
Cozacone

Redefinirea modei masculine prin branding croit pe măsură

Magazinul CozacOne a targetat piața de nișă a modei masculine prin diferențierea față de concurență și menținerea poziției de înaltă calitate.

Lanțul de magazine CozacOne, încorporând brandul principal de vestimentație masculină CozacOne, dar și un număr de mărci adiacente, precum Meyer, Seroussi sau Cabani Shoes, este orientat către grupuri distincte de consumatori. Oferind o gamă variată de produse, brandul acoperă garantat necesitățile vestimentare ale gentlemanului contemporan.

CozacOne furnizează costume business clasice și actuale deopotrivă, îmbrăcăminte formală rafinată, articole smart casual moderne, dar și modele de pantofi și accesorii din piele.

Rezumat

  • Brand design
  • Strategie de brand
  • Website
  • Social media
  • Copywrite
  • Print production
cozacone-logo-big
cozacone-magazine

Fotografie

Am organizat mai multe ședințe foto pentru a scoate în evidență costumele distincte ale CozacOne.

  • cozacone-photography-fashion-10
  • cozacone-photography-fashion-9
  • cozacone-photography-fashion-8
  • cozacone-photography-wedding-7
  • cozacone-photography-wedding-6
  • cozacone-photography-wedding-5
  • cozacone-photography-cover-4
  • cozacone-photography-black-pink-jacket-3
  • cozacone-photography-blue-white-2
  • cozacone-photography-blue-white-1

Provocare

Creșterea notorietății brandului a fost principala noastră provocare, deoarece, în zona de Vest, comunicarea dintre magazinele de articole vestimentare și piață era practic inexistentă. Promovarea tendințelor în materie de modă masculină a devenit o necesitate, pentru ca, ghidat și educat în acest sens, bărbații să înțeleagă și să adopte articolele vestimentare din oferta magazinului.

De la cele mai comune asocieri vestimentare, până la recunoașterea diferitelor modelele de pantofi sau diferențierea materialelor, ne-am propus să le furnizăm bărbaților care intră în contact cu sfaturile și materialele de inspirație create de CozacoOne instrumentele și încrederea necesare pentru a se exprima în plan vestimentar.

cozacone-magazine-interior

Strategie

Rainfall a dezvoltat strategia de brand corespunzătoare pieței de nișă, formată dintr-un website de tip magazin online cu o secțiune specială de Lifestyle, cu focus pe educația pieței în domeniul modei masculine, conținut promovat și prin rețelele de socializare Facebook, Google Plus și Twitter.

Pentru vizitatorii din magazin a fost realizată o serie de reviste Lifestyle, de la concept și conținut, până la imagini și design. După realizarea primelor reviste Lifestyle, Rainfall a creat revista Wedding și pentru producătorul de costume Seroussi, bazată tot pe ideea de a prezenta articolele vestimentare împreună cu recomandări și inspirație pentru cei care nu sunt familiarizați cu tendințele actuale de fashion masculin.

cozacone-magazine-2

Rezultate

CozacOne a devenit un brand bine croit, cu o personalitate puternică și unică, care a reușit să lase o amprentă clară în mintea consumatorilor. Identitatea unitară, prezentă pe toate canalele importante de comunicare, au generat implicare și apreciere din partea celor care au intrat în contact cu brandul, transformându-l într-unul dintre cele mai populare magazine de vestimentație masculină din vestul țării.

cozacone-magazine-interior-fashion